ביחידה זו נחשף ליסודות התכנות, נכיר את המושג אלגוריתם ונתנסה בסביבת הלמידה Scratch.
חשיבה אלגוריתמית וסביבת הלמידה - יחידה 1

תכנות הוא הדרך שלנו להורות למחשב מה נרצה שיעשה. כדי שמחשב ידע לעשות זאת עלינו לבנות אלגוריתם: רצף פעולות ברור ומדויק. התכנות נעשה באמצעות תוכנת סקראץ '.
הנחיה למורה:
היחידה כוללת מצגת, חומרי עזר וקבצי תרגול של סקראץ 'ובהם פרויקטים לתלמידים. לא יכול לעשות שימוש ביחידה כולה או רק בחלקה. יחידה נלמדת בזמן מספר שיעורים עיונים ומעשיים.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
המושג אלגוריתם וסביבת הלמידה

תרגולים

הפעילו את התסריט. שנו את הטקסט המופיע בשאלה. הצלחתם? נסו לכתוב בשאלה תרגיל מתמטי.
אולי תתעניינו גם ב...
משתנים – יחידה 8
משתנה הוא מעין קופסה שבה אפשר לאחסן ערכים. בזמן הפעלת התסריט, ערכי המשתנה יכולים להשתנות בתגובה לאירועים שמתרחשים במהלך המשחק.
Edubot – סימולטור רובוט וירטואלי
Edubot (אדיובוט) הוא סימולטור של רובוט תלת ממדי. הסימולטור מספק הדמיה מלאה של התנהגות הרובוט במציאות. הסימולטור משמש חלופה לרובוט אמיתי בלמידה מרחוק
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!