ביחידה זו נחשף ליסודות התכנות, נכיר את המושג אלגוריתם ונתנסה בסביבת הלמידה Scratch.
חשיבה אלגוריתמית וסביבת הלמידה - יחידה 1
תכנות הוא הדרך שלנו להורות למחשב מה נרצה שיעשה. כדי שמחשב ידע לעשות זאת עלינו לבנות אלגוריתם: רצף פעולות ברור ומדויק. התכנות נעשה באמצעות תוכנת סקראץ '.
הנחיה למורה:
היחידה כוללת מצגת, חומרי עזר וקבצי תרגול של סקראץ 'ובהם פרויקטים לתלמידים. לא יכול לעשות שימוש ביחידה כולה או רק בחלקה. יחידה נלמדת בזמן מספר שיעורים עיונים ומעשיים.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
המושג אלגוריתם וסביבת הלמידה
תרגולים
הפעילו את התסריט. שנו את הטקסט המופיע בשאלה. הצלחתם? נסו לכתוב בשאלה תרגיל מתמטי.
אולי תתעניינו גם ב...
מספר אקראי, פעולות מתמטיות, שרשור - יחידה 5
שילוב פעולות מתמטיות, מספרים אקראיים וחיבור בין אותיות ומספרים במשימות התכנות
משחקי דמויות ותלבושות
מערך שיעור העוסק במהות כתיבת תסריט וקוד מחשב ומשלב דמויות ותלבושות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!