
בתוכנית 'חשיבה מחשובית ורובוטיקה' התלמידים יוצרים פרויקטים בסקראץ' ומתכנתים רובוט וירטואלי או פיזי בתוך סביבת הפיתוח: "מגרש המשחקים".
סביבת "מגרש המשחקים" מאפשרת ללומדים חוויית למידה ייחודית ומקרבת את הלומדים הצעירים לתחום התכנות.
זוהי סביבת ניהול למידה שבה משימות תכנות במסלול התקדמות אינטראקטיבי. ישנן משימות הנתונות במערכת ומשימות שהמורה יצר בעבור התלמידים. המשימות כוללות מדריכים וסרטונים לתלמידים ונועדו להפוך את למידת התכנות לנגישה ולחווייתית יותר לתלמידים.
בסביבת הלמידה התלמידים מגישים את הפרויקטים שיצרו למורה, והמורה מעריך את תוצר התלמידים. התלמידים יכולים לשתף את התוצרים עם חבריהם לכיתה.