מדי שנה בשנה מתפרסם קול קורא המאפשר לבתי ספר לקבל שש שעות עם מצ'ינג (מימון תואם) של ארבע שעות. סך הכול עשר שעות מוזיקה. במסגרת שעות אלו ילמדו תלמידי חטיבות הביניים תאוריה ותולדות המוזיקה, ינגנו בהרכבי ביצוע וישמשו בתפקיד יזמים ומנהיגים לאורך כל הדרך עד לאירוע השיא באחד משני המיזמים הקהילתיים שיבחר בו בית הספר.
הוראת מוזיקה בחטיבת הביניים
חזרהיוצרים פסקול כיתתי
המיזם הקהילתי "יוצרים פסקול כיתתי" סובב סביב רעיון גדול. מצורף מתווה למיזם והצעה לתוכנית מובנית של המיזם בנושא הגירה ועלייה.
- יוצרים פסקול כיתתי – מתווה
- יוצרים פסקול כיתתי: עלייה והגירה – לתלמיד
שלב א | שלב ב
שירת המונים
לשירה יש כוח עצום לאחד בין אנשים. "שירת המונים" היא מיזם קהילתי סביב רעיון גדול שבו המונים מאותה קהילה מתכנסים לשירה בכמה קולות. מצורף מתווה לשירת המונים המכיל תרשים של פעילות תהליכית המשתפת את התלמידים בתפקיד יזמים, שליחים ומנהיגים.
אולי תתעניינו גם ב...
מאמרים ומחקרים בחינוך המוזיקלי למורי חטיבת הביניים
אסופת מאמרים ומחקרים בחינוך המוזיקלי מתוך מפתח – כתב עת למורים למוזיקה
אתרים ומאגרי מידע במוזיקה בחטיבת הביניים
קישורים לאתרים ולמאגרי מידע העשויים לתרום ללימוד מוזיקה בחטיבת הביניים
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!