מחקרים וסקירות

חזרה
  • אורן, ה. (2002). תרומה מבנית מוט"ב, "כאוויר לנשימה", ליכולת התלמידים להחליט החלטות מנמקות, המבוססות על ידע מדעי בסוגיות חברתיות ציבוריות בנושאים אפקט החממה, הגשם החומצי והידלדלות שכבת האוזון. עבודת מסטר. אוניברסיטת תל אביב
  • קדמי, י. (2006) נקיטת עמדה ושיפוט ערכי של תלמידים הלומדים את יחידת הלימוד "או-צרות הים" של מקצוע מוט"ב. עבודת מסטר. חיפה: הטכניון, המחלקה להוראת הטכנולוגיה והמדעים
  • דנאי, ר. (2008). חקר מיומנויות חשיבה גבוהות אצל תלמידי מוט"ב הלומדים את הנושא או-צרות הים. עבודת דוקטורט. חיפה: הטכניון, המחלקה להוראת הטכנולוגיה והמדעים
  • הרשקוביץ, א. (1996). הישגים לימודיים ומיומנות שאילת שאלות בהוראת הנושא "איכות האוויר סביבנו" בשיטת הג'יקסו. עבודת מסטר. חיפה: הטכניון, המחלקה להוראת הטכנולוגיה והמדעים
  • חליל, מ. (2001). הערכה קוגנטיבית ואפקטיבית ליחידת לימוד בנושא "מיקרואורגניזמים" בגישת STS לכיתה ט. עבודת דוקטורט. חיפה: הטכניון, המחלקה להוראת הטכנולוגיה והמדעים
  • כהן, ד. (2001). פיתוח הפעלה והערכה של מבנית לימוד במסגרת מדע וטכנולוגיה בחברה בנושא "מוח תרופות וסמים". עבודת דוקטורט. רחובות: מכון ויצמן למדע
  • צאושו, מ. (1999). הוראה, למידה והערכה של נושאים בביוטכנולוגיה באמצעות חקר אירועים משולבי דילמות. עבודת מסטר. חיפה: הטכניון, המחלקה להוראת הטכנולוגיה והמדעים
  • רום, א' ונחשון, מ' (2009). האינטראקציה ברשת כמשקפת את אופי ההדרכה: חקר מקרה - תוכנית מוט"ב. בתוך: עשת, י' (עורך), האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. הוצג בכנס צ'ייס 200
  • מסגרת לתוכנית לימודים "מדע וטכנולוגיה בחברה" (מוט"ב) לחטיבה העליונה, מחקר הערכה, ד"ר עידית מני-איקן רוית אפרתי

אולי תתעניינו גם ב...

התלקיט הדיגיטלי
התלקיט הינו תיק עבודות הכולל אוסף עבודות המייצגות את יכולותיו המגוונות של התלמיד ומהווה את מרכיב ההערכה הבית ספרית (30%) במדע וטכנולוגיה לכל
בחינות בגרות והערכה חלופית
דרכי הערכה במדע וטכנולוגיה לכל
תקומה וגבורה
במהלך חודש תקומה וגבורה מערכת החינוך מבקשת לציין את אירועי 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!