דלג אל

פיתוח מקצועי

פיתוח מקצועי

זמן הלמידה של אנשי החינוך מוגבל. לא ניתן להקיף בקורסים בשנה אחת את כל ההיבטים של הלמידה המשמעותית וגם של הידע הנדרש למורים בתחום הדעת ותכנית הלימודים מצד אחד. ומהצד האחר נושא הלמידה המשמעותית מקיף למעשה את מכלול העשייה הפדגוגית והכרחי יישום ההיבטים השונים של נושא בו-זמנית.

לכן על בית הספר להכין תכנית תלת-שנתית ושנתית, בית-ספרית ואישית להתפתחות המקצועית וליצור מסגרות לשיתוף בידע כך שהידע הנצבר יהפוך לנחלת הכלל ויקיף את ההיבטים השונים של נושא הלמידה המשמעותית ושל הדרכים לקידומה. מומלץ כי בתוך בית-הספר תיעשה למידת עמיתים שבה עובדי ההוראה וממלאי התפקידים ישתפו בידע והתנסויות כך שייבנה ידע משותף המקיף את כל ההיבטים ומשמעות היישומית בהתייחס לכל אחד מחברי הצוות

אולי תתעניינו גם ב...

סביבות למידה לקידום למידה משמעותית ופיתוח תפקודי לומד
להלן כלי למיפוי תפקודי לומד נדרשים ובחינה מעמיקה כיצד הפיתוח של תפקודי הלומד בא לידי ביטוי בסביבת הלמידה בכיתה ובבית הספר.
سيرورات التعلّم ونتاجاته תהליכי למידה
תהליכי למידה ותוצאות سيرورات التعلّم ونتاجاته
מסלולים ללמידה משמעותית
השאיפה לזמן לתלמידים למידה משמעותית היא בליבת העיסוק של אנשי חינוך. האוגדן "מסלולים ללמידה משמעותית" נועד לסייע לאנשי החינוך במימוש השאיפה לקדם למידה משמעותית.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.