דלג אל

מאפיינים

נושאים ותחומי דעת:
אקולוגיה וחינוך סביבתי
פדגוגיות יעודיות:
למידה בדרך החקר, מעגלי שייכות, PBL- למידה מבוססת פרויקטים
מסגרות חינוכיות:
המחונן והמצטיין במסגרת ההטרוגנית
שלבי חינוך:
יסודי
סוגי התוכן:
יחידת הוראה
פותח ע"י:
שרה גולן
שפה:
עברית

התבוננות בטבע הקרוב אלינו וחקירתו

הטבע בסביבה הקרובה שלנו הוא טבע עירוני. אנו חלק מסביבת חיים זו ומשפיעים עליה לטובה ולרעה. עבודה זו מזמינה להכיר ולטפח את העצים בטבע העירוני ולשמור על הסביבה.
כמו כן היא כוללת תצפית ממושכת מובנית אשר מטרתה לאסוף מידע ולתת תשומת לב לפרטים הקטנים עם הכרת החי והצומח בסביבה הקרובה.
תהליך למידה זה מזמן טיפוח תחושת שייכות למקום, מרכיב חשוב בתפיסת הרווחה של התלמיד והוא תנאי מקדים לטיפוח אחריות סביבתית.

אולי תתעניינו גם ב...

קומדיה של טאויות
איך מרגילים תלמידים לתכנן ניסוי ולבצעו בדרך נכונה? שימוש במתודה של מציאת טעויות הוא אחת הדרכים להטמיע דרכי עבודה נכונות
הורות לילדים מחוננים – הורות מאתגרת
אילו אתגרים מציבה הורות לילדים מחוננים? כיצד מתמודדים עם אתגרים אלו?
מודל קפלן של "עומק ומורכבות" ליצירת שאלות מאתגרות עבור תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתה ההטרוגנית
כיצד תוכלו ליצור חומרי לימוד מאתגרים, עבור תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתתכם, המתייחסים לקצב הלמידה, עומק התכנית ומורכבות העיסוק בתחום?
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.