העצמה רגשית בכיתות עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) – מדריך יישומי
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- נושאים ותחומי דעת:
- פדגוגיה
- מסגרות חינוכיות:
- המחונן והמצטיין במסגרת ההטרוגנית
- שלבי חינוך:
- חטיבת ביניים
- סוגי התוכן:
- מדריך פדגוגי, יחידת הוראה
- פותח ע"י:
- אסנת חכם-בוסיס (רכזת עמ"ט) ואיילת פישר (יועצת התוכנית), חט"ב גוונים ראש העין
- שפה:
- עברית
תלמידי עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) הם תלמידים מצוינים ומצטיינים הלומדים שעות רבות מעבר לשעות הלימוד של חבריהם לכיתה, ויש להם צרכים רגשיים המאפיינים אותם. התוכנית החינוכית המוצעת נותנת מענה לאתגרים ולצרכים רגשיים וחברתיים של התלמידים במעגלים שונים (מורים, תלמידים, הורים).
אולי תתעניינו גם ב...
מודלים בית ספריים לטיפוח מצטיינים ולקידום תרבות של מצוינות
תוכנית מצטיינים מקדמת תרבות מצוינות בבית הספר: פרק מתוך חוברת המסקרת את תוכנית "אמירים" לקראת שנת העשור
סוגיות אתיות בחינוך ובייעוץ למחוננים
מאמר המבקר את המצב הקיים בארץ שבו אין קוד אתי הנוגע לטיפול במחוננים. המאמר מעלה סוגיות אתיות של פרטיות, חיסיון וחוסר-מקצועיות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!