- נזמין את הילדים ליצור מאגר כרטיסיות של פעולות בסדר היום לשעות הבוקר ולשעות אחה"צ והערב.
- בתחילת כל יום יבנו הילדים בשיתוף ההורה את סדר היום לאותו יום ויפעלו לפיו.
- "צנצנת הדברים שאני אוהב לעשות.." – כל ילד יבחר פעילות שהייתה הכי מהנה בשבילו במהלך היום ויצייר אותה, בסוף היום ישים אותה בצנצנת. כך יהיה לו מאגר של זיכרונות של הדברים שנהנה מהם בתקופה זו.
- כל ילד יבחר פעילות אהובה ויצייר אותה בתוך לב.
כישורי חיים, גן
חזרהנושא השיעור: נשארים בבית ומה עושים?
השיעור המוצע לתלמידים ולעובדי ההוראה הוקלט במהלך תקופת החירום שנוצרה עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם. אם זיהית בתוכן יצירה שלך שלדעתך לא ניתן לה קרדיט הולם, יש לפנות אלינו בדוא"ל כדי שנוכל לעדכן זאת. מודים על ההבנה.
פעילות שבמהלכה הילדים לומדים את החשיבות של סדר יום וכיצד לבנות אותו כשאין יום לימודים רגיל בגן.
הילדים ילמדו מהם הדברים שחייבים לעשות בבוקר, בצוהריים ובערב ואילו פעילויות אפשר לבחור לעשות.
נלמד את "משחק הקובייה" וכך נקבע את סדר היום.
נצפה בשני סרטונים מאתר הופ: "שיר בוקר", "שיר לילה".
שיתוף השידור