דלג אל

הצהרת נגישות

כישורי חיים, גן

חזרה

נושא השיעור: נשארים בבית ומה עושים?

מורה:
גלי אורן
תחום דעת:
כישורי חיים
כיתות:
גן
לדוברי שפה:
עברית
קוד שידור:
1_hctfj1lv

פעילות שבמהלכה הילדים לומדים את החשיבות של סדר יום וכיצד לבנות אותו כשאין יום לימודים רגיל בגן.
הילדים ילמדו מהם הדברים שחייבים לעשות בבוקר, בצוהריים ובערב ואילו פעילויות אפשר לבחור לעשות.
נלמד את "משחק הקובייה" וכך נקבע את סדר היום.
נצפה בשני סרטונים מאתר הופ: "שיר בוקר", "שיר לילה".


תיאור השידור

הרחבות:
  • נזמין את הילדים ליצור מאגר כרטיסיות של פעולות בסדר היום לשעות הבוקר ולשעות אחה"צ והערב.
  • בתחילת כל יום יבנו הילדים בשיתוף ההורה את סדר היום לאותו יום ויפעלו לפיו.
  • "צנצנת הדברים שאני אוהב לעשות.." – כל ילד יבחר פעילות שהייתה הכי מהנה בשבילו במהלך היום ויצייר אותה, בסוף היום ישים אותה בצנצנת. כך יהיה לו מאגר של זיכרונות של הדברים שנהנה מהם בתקופה זו.
  • כל ילד יבחר פעילות אהובה ויצייר אותה בתוך לב.

     



פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.