- לאחר הסרטון אפשר לתרגל נשימות ואפשר גם במהלך היום לנסות להרגיש מה הגוף שלנו מרגיש – מה משמח? ומה מפחיד? מה מדאיג? מה מצחיק?
- נשוחח על הדרך להבעת רגשות, כיצד הגוף שלנו משדר לסביבה את רגשותינו. הגננת תבקש מהילדים להראות איך הפנים או הגוף שלהם מביעים רגש ותשאל אם כולנו מרגישים אותו דבר ביחס לדברים שונים. מילת היום "שונה", עמ' 56.
- יחד ניצור מגוון פַּרְצוּפוֹנִים. אפשר לצייר או להוריד חינם מאתר זה בלא זכויות יוצרים.
- הגננת תשחק עם הילדים משחק. היא תציג מצב מסוים, והילדים יבחרו בפרצופון המתאים להם. בכל פעם תאפשר הגננת לילד אחר לספר מדוע בחר בפרצופון כזה או אחר.
כישורי חיים, גן
חזרהנושא השיעור: מרגישים רגשות
מורה:
אריק רוזנברג
תחום דעת:
כישורי חיים
כיתות:
גן
לדוברי שפה:
עברית
קוד שידור:
1_d1heyddo
השיעור המוצע לתלמידים ולעובדי ההוראה הוקלט במהלך תקופת החירום שנוצרה עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם. אם זיהית בתוכן יצירה שלך שלדעתך לא ניתן לה קרדיט הולם, יש לפנות אלינו בדוא"ל כדי שנוכל לעדכן זאת. מודים על ההבנה.
נעשה תרגילי נשימות ונבין כיצד הם עוזרים לגוף שלנו להירגע ולהיות מרוכזים במה שאנחנו מרגישים.
נצפה בסרטון על בעיה ונחשוב כיצד אפשר להתמודד עם בעיה.
נחשוב כיצד מרגישים בזמן התמודדות עם בעיה ואם זה בסדר.
נחשוב על דרכים שיעזרו לנו להגיע לפתרון מהיר יותר.
תיאור השידור
נושא בתכנית הלימודים: מוקד האני
הרחבות:
שיתוף השידור