תכנים לעל-יסודי
שיעורי הכ"חות שבדרך, השירות הפסיכולוגי-ייעוצי
הסתגלות חברתית לבית הספר וביסוס תחושת השייכות: התמקמות חברתית וביסוס תחושת שייכות במסגרת החדשה, יצירת חברויות; סיוע חברתי ומניעת פגיעה חברתית; סובלנות ומניעת גזענות; הרחבת נקודת המבט, ההקשבה ופתיחות לאחר (חיזוק היכולת להקשיב ולהכיר אנשים וקהילות שונים).
סובלנות ומניעת גזענות
- מה הסיפור שלי?: ממלכתי | חמ"ד | חברה ערבית
- סטריאוטיפים ודעות קדומות: ממלכתי | חמ"ד | חברה ערבית
- יחסי רוב ומיעוט: ממלכתי | חמ"ד | חברה ערבית
- האחר ואני: ממלכתי | חמ"ד | חברה ערבית
- סיום יחידה: ממלכתי | חמ"ד | חברה ערבית
נורמות התנהגות לקידום מרחב בטוח וחיובי ברשת
- גולשים לשינוי: ממלכתי | חברה ערבית
- תופסים כיוון ברשת: חמ"ד
מניעת מצבי פגיעה בהקשר החברתי: הבנת השפעת המחשבות על הפרשנות למצבים חברתיים ותרגול דרכים ליצירת איזון מחשבתי; פיתוח רגישות למצבי פגיעה בין חברים: לחץ חברתי, דחייה וחמלה.
אחריות אישית וחברתית
- קרוב, רחוק ומה שביניהם: ממלכתי | חברה ערבית
- חברות ואחריות חברתית: ממלכתי | חמ"ד | חברה ערבית
סובלנות ופתיחות למגוון דעות: פיתוח קשר ושיח רב תרבותי מוגן
- מי תבחרו להיות? - נקודת המבט של העומדים מהצד: ממלכתי
- חברים ערבים זה לזה: חמ"ד
- עומדים לצד ולא מהצד: חמ"ד
- לשמור על החברות או לשמור על החבר? - פנייה לעזרה: ממלכתי | חמ"ד | חברה ערבית
- אמפתיה במסכים: ממלכתי | חמ"ד
- דלת למקום בטוח ברשת
"שומרי סף": ערבות הדדית וצדק חברתי; תמיכה בין חברים; חיזוק שומר הסף שבי.
אני רואה אותך
- לא המשכתי ללכת: ממלכתי | חמ"ד בנות | חמ"ד בנים | חברה ערבית
- דילמות מהחיים: ממלכתי | חמ"ד בנות | חמ"ד בנים | חברה ערבית
התנהלות מיטבית ברשת ומניעת פגיעה
- מה מסתתר מאחורי הסטורי? ממלכתי