לפי מודל חכ"מ עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:
- מהן המטרות שלמידת עמיתים יכולה להשיג?
- מהם השיקולים בחלוקת התלמידים לקבוצות?
- כיצד נבחר את הכלים הטכנולוגיים שבהם נרצה להשתמש?
למה צריך למידת עמיתים? האם למידת עמיתים מרחוק שונה מלמידת עמיתים בכיתה?
אייל ברנר ורן שמשוני מסבירים באמצעות מודל חכ"מ למה לדעתם למידת עמיתים צריכה להיות דרך הלמידה המרכזית מרחוק.
לפי מודל חכ"מ עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.