למידת עמיתים מרחוק

תיאור השידור
למה צריך למידת עמיתים? האם למידת עמיתים מרחוק שונה מלמידת עמיתים בכיתה?
אייל ברנר ורן שמשוני מסבירים באמצעות מודל חכ"מ למה לדעתם למידת עמיתים צריכה להיות דרך הלמידה המרכזית מרחוק.
תיאור המרצים
- אייל ברנר, מנכ"ל חברת פסיפס, מומחה לפיתוח מוטיבציה וחשיבה יצירתית
- רן שמשוני, סמנכ"ל פיתוח והדרכה, חברת פסיפס, מומחה לאסטרטגיות הוראה היברידיות
מהו מודל חכ"מ?
לפי מודל חכ"מ עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:
- מהן המטרות שלמידת עמיתים יכולה להשיג?
- מהם השיקולים בחלוקת התלמידים לקבוצות?
- כיצד נבחר את הכלים הטכנולוגיים שבהם נרצה להשתמש?