למידת עמיתים מרחוק
שמות המרצים:
אייל ברנר, רן שמשוני
קהל יעד:
מורים
תחום דעת:
אוריינות דיגיטלית
שכבות גיל:
א-יב
שפה:
עברית
קוד שידור:
AC1175

תיאור השידור
למה צריך למידת עמיתים? האם למידת עמיתים מרחוק שונה מלמידת עמיתים בכיתה?
אייל ברנר ורן שמשוני מסבירים באמצעות מודל חכ"מ למה לדעתם למידת עמיתים צריכה להיות דרך הלמידה המרכזית מרחוק.
תיאור המרצים
- אייל ברנר, מנכ"ל חברת פסיפס, מומחה לפיתוח מוטיבציה וחשיבה יצירתית
- רן שמשוני, סמנכ"ל פיתוח והדרכה, חברת פסיפס, מומחה לאסטרטגיות הוראה היברידיות
מהו מודל חכ"מ?
לפי מודל חכ"מ עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:
- מהן המטרות שלמידת עמיתים יכולה להשיג?
- מהם השיקולים בחלוקת התלמידים לקבוצות?
- כיצד נבחר את הכלים הטכנולוגיים שבהם נרצה להשתמש?
הרצאות נוספות בסדרה
למידת עמיתים. מענה לשונות. הכלה. יצירת עניין. גיבוש קבוצה. איך עושים הכל גם מרחוק? כל התשובות בכרטיס טיסה אחד.