השיעור המוצע לתלמידים ולעובדי ההוראה הוקלט במהלך תקופת החירום שנוצרה עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם. אם זיהית בתוכן יצירה שלך שלדעתך לא ניתן לה קרדיט הולם, יש לפנות אלינו בדוא"ל כדי שנוכל לעדכן זאת. מודים על ההבנה.
במשדר נתנסה בפעילויות עם אור, נחפש צלליות בבית וניצור צלליות בעצמנו וננסה להבין איך צל נוצר.
מצטערים...
השידור המוקלט זמין לתלמידים ועו"ה בלבד.
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: מדע וטכנולוגיה, גן (8),
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/realtime-vod-25-5-2020/science-technology-kindergarten-14493
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף שידור בלמידה מרחוק - מדע וטכנולוגיה, גן (8)
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: מדע וטכנולוגיה, גן (8),
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/realtime-vod-25-5-2020/science-technology-kindergarten-14493
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף השידור
כדי לשתף את התלמידים בשידור, העבירו את הקישור לשידור באמצעות המרחב הלימודי הכיתתי כדוגמת מרחבי לימוד באתר הבית ספרי, מערכות הניהול פדגוגי, סביבות ענן של גוגל ומייקרוסופט או בקבוצת וואטסאפ כיתתית.
תיאור השידור
נושאים מתוך תכנית הלימודים: גרמי שמיים ומזג אוויר
הרחבות
אפשר להזמין את הילדים לתאר את הצלליות במילים שלהם – מה גודלן? מהי צורתן? האם הן מזכירות את החפץ שמטיל אותן או שאפשר להפוך אותן למשהו אחר?
אפשר להזמין את הילדים לצלם צלליות ולשלוח בלוח משותף.
אפשר לשעות התנסויות נוספות סביב תופעות של אור וצל.
אפשר להעמיד חפץ על נייר באור ולסמן את קו המתאר של הצללית שלו, ואפשר גם להמשיך וליצור על הצללית המצוירת.
אפשר לעבוד בצוות: מדביקים על הקיר דף נייר. אחד המשתתפים עומד בצדודית (פרופיל) סמוך לדף. מטילים אלומת אור על העומד ומסמנים על הדף את הצדודית, ואחר כך מתחלפים.
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.
שיתוף השידור