דלג אל

הערכה ומיפוי בהיבטים חברתיים-ערכיים

חזרה
הערכה ומיפוי בהיבטים חברתיים-ערכיים

מיפוי בהיבטים רגשיים חברתיים - מה רואים? מה שומעים? הערכת ביטויי התנהגות בחמישה מימדים: ניהול שיח, יחס מכבד, מעורבות חברתית, השתלבות חברתית ועבודה בצוות.

כלים להערכת האופן בו מנהל המחנך את שעת החינוך בדגש על שלושת הצירים המרכזיים ב"שעת חינוך - מפתח הל"ב" (עפ"י מודל "המשולש"): מבנים, מסגרות, כללים ונהלים; כלים, תכנים וכשירויות; יחסים בין אישיים.

אולי תתעניינו גם ב...

למידה משמעותית בחינוך החברתי ערכי
הלמידה החברתית-ערכית מבוססת על עקרונות המקדמים למידה משמעותית שיש בה תרומה ללומד, למלמד ולחברה בהיבט רגשי-חברתי-ערכי וקוגניטיבי
פרופיל של יזם
יזם הוא אדם בעל גישה ערכית למצבים ולאירועים ובעל כישורים, מיומנויות ויכולות המכוונים אותו לחשוב על דברים חדשים ולגרום למימושם
وسائل مساعدة لمركّز التربية الاجتماعية (כלי עזר לרכז חינוך חברתי)
وسائل مساعدة لمركّز التربية الاجتماعية (כלי עזר לרכז חינוך חברתי)
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.