דלג אל

הצהרת נגישות

ילדים נוקטים עמדה, יוזמים ומשפיעים

חזרה
תלמידים, הורים ומורים שותפים במהלך להנהגת תלבושת אחידה

במהלך חופשת הקיץ תשע"א נחשפנו לגלי מחאה ציבורית, לעצרות ולהפגנות שקיבלו תהודה רבה באמצעי התקשורת הכתובה והדיגיטלית.

הקריאה העיקרית שבבסיס המחאות חידדה את התביעה לשינוי בסדרי העדיפויות של הקצאת המשאבים בתחומי החיים השונים, ולקידום צדק חברתי ואחריות חברתית.

לפניכם מבחר הצעות לשיח ולפעילות שפותחו על ידי המחלקה לחינוך לחיים בחברה שבאגף לחינוך יסודי ושפ"י, המתמקדות בנושאים הלקוחים מעולמם של הילדים בגילי החינוך היסודי (בדגש על כיתות ד-ו) שעשויים להתקשר למחאה הציבורית.

חשוב לעודד שיח עם התלמידים שבמהלכו יידונו סוגיות הקשורות למחאה, להבעת עמדה בדרכים לגיטימיות וללא אלימות, למעורבות חברתית וליוזמות של ילדים.

אולי תתעניינו גם ב...

הערכה ומיפוי בהיבטים חברתיים-ערכיים
הערכת ביטויי התנהגות בחמישה מימדים: ניהול שיח, יחס מכבד, מעורבות חברתית, השתלבות חברתית ועבודה בצוות.
برنامج"مفتاح القلب – لساعة التربية (תוכנית מפתח הל"ב לשעת חינוך)
برنامج"مفتاح القلب – لساعة التربية (תוכנית מפתח הל"ב לשעת חינוך)
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.