דלג אל

האוזן

האוזן

כיצד מותאמת האוזן לביצוע תפקידה? כיצד בנויה האוזן ומהו התהליך באמצעותו מתאפשרת שמיעתנו? כיצד משפיע הרעש על בריאותנו וכיצד ניתן לשפר את השמיעה?

 

כל זאת ועוד ביחידה הבאה.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

מיון יצורים חיים לרגל יום המשפחה
בעלי החיים ממוינים למחלקות שונות כגון יונקים, זוחלים, עופות, דגים, חרקים ומחלקת דו-חיים. ביחידה זו נעסוק במאפייני המחלקות, במיון מדעי, באחידות ובשוני בבעלי חיים
יחסי גומלין בין יצורים חיים ובינם לבין סביבתם
כל יצור מקיים יחסי גומלין עם פרטים אחרים, בני אותו מין או בני מינים אחרים. יחסי הגומלין - הקשרים שבין היצורים השונים יכולים להיות חיוביים, שלילייים או ניטרלי...
אנרגיית קול
מהי אנרגיית קול? מה ההבדל בין עוצמת קול ובין גובה קול? כיצד מתפשטים גלי קול במרחב, דרך האוויר או דרך גזים אחרים, דרך נוזלים או עצמים מוצקים? כיצד ניתן להשתמש...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.