בחברה הישראלית המורכבת מגוונים של אוכלוסיות שונות ובעלות מאפיינים שונים, המחול מקדם ערכי שילוב, סקרנות, דיאלוג, חיבור, שיתוף, הכלה, הזנה הדדית והקשבה מודעת. באמצעות המחול התלמידים לומדים לגלות כוחות חדשים בעצמם, לשנות תפיסות של ערך עצמי נמוך ולגלות דרכים לשיתוף פעולה ולקיום מפגשים ייחודיים ומשמעותיים.
- עוגנים ועקרונות לעבודה בשיעורי המחול עם תלמידים בחינוך המיוחד
- מי מסתתר מאחורי המסכה? "לרקוד עם מסכות" (חינוך מיוחד א-ו)
- ט"ו בשבט במחול בחינוך המיוחד (ASD) בהשראת השיר "איך זה להיות עץ?"
- ט"ו בשבט במחול בחינוך המיוחד (כו"ח) בהשראת השיר "איך זה להיות עץ?"
- מאירים את השמש שבתוכנו (כיתות א-ו)
- משלבים יוגה ומחול (כיתות א-ו)
- מפתחים חוסן (כיתות א-ו)
- מה שיוצא-אני מרוצה- תנועה בהשראת שיטת ה"צ'אנס" של מרס קנינגהאם
- עוגנים ועקרונות לעבודה בשיעורי המחול עם תלמידים בחינוך המיוחד
- הוראת מחול לילדי PDD
- ילדי בית ספר "הצורי"
- ג'יל ואמנון דמתי – רקדן חירש ורקדנית שומעת. מתוך התוכנית: "תראו אותי" בחינוכית
- ורטיגו כוח האיזון – הכלה במחול (יש לחפש באתר את שם התוכנית: ורטיגו כוח האיזון)
- המכביה חנ"מ א-ו