מיהו קשיש? כיצד מציגים קשיש בפני התלמידים? כיצד נחבור וניגע בנימי נפשם של התלמידים כדי שנגדיל את הסיכויים להבנה של ממש של מקומו של הקשיש בחברה? מי הם הקשישים שהתלמידים חיים לצידם?
כדי לחבור לשאלות אלו ולהביאן אל חזית הפעילות מוצעות שתי הצעות לפעילות:
1 .העברת מסרים דרך שירים.
2 .פעילות סביב בניית שירון.
השיר פונה לעולם הדמיון והפנטזיה של הילדים. ערכים מובילים: אופטימיות, דמיון, חיזוק עצמי. נושאים מוזיקליים: כיווניות, משפטים שווים, שונים או דומים