פעילות פורימית בסגנון ג'אז העוסקת ברגשות ומתרגלת זיכרון. המיקוד המוזיקלי על זיהוי כלי הנגינה, תרגול פעמה וזיהוי עצירוֹת. הפעילות נוסתה על תלמידי מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) בתפקוד קל בכיתות צעירות.
מוזיקה בחינוך המיוחד

מוזיקה מחברת בין אנשים מעצם היותה שפה בין-לאומית. כך היא גם הופכת לכלי ביטוי עוצמתי בעבור תלמידי החינוך המיוחד שחלקם מתקשים להתבטא במילים בחיי היום-יום. החינוך המוזיקלי מאפשר לשים זרקור על כישרונות בקרב תלמידים אלה, לגלות ולהעצים אותם, לווסת התנהגויות מאתגרות באמצעות מוזיקה ולקדמם בתחומים רגשיים, חברתיים, תקשורתיים ומוטוריים. לחינוך המוזיקלי יכולה להיות השפעה עצומה על עיצוב אישיותם של תלמידי החינוך המיוחד, על רווחתם הרגשית ועל חיבורם לקהילה לקראת היותם בוגרים ועצמאים ככל האפשר.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}