דלג אל

הצהרת נגישות

חלק ב.4 - המצאת המחשב האינטרנט והטלפון החכם והשפעתה על השפה החזותית

חלק ב.4 - המצאת המחשב האינטרנט והטלפון החכם והשפעתה על השפה החזותית

חלק זה מציג לתלמידים את המחשבים, רשת האינטרנט והטלפונים החכמים כמהפכה התעשייתית השנייה, ומאפשר להם להבין כיצד חידושים אלו השפיעו על השפה החזותית שהתגבשה בסוף המאה העשרים והעשורים הראשונים של המאה העשרים ואחת.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}

יוצרים ויצירות

יוצרים ויצירות

היצירות מחולקות לשני נושאים:

סרטים, צילומים, ציורים והדפסים של יוצרים המאמצים את השפה והקודים החזותיים של המחשב והטלפון החכם.

 

סרטים, צילומים, ציורים והדפסים של יוצרים המשתמשים במחשב ובטלפון החכם על מנת ליצור בשפה ובקודים חזותיים המתכתבים או מחקים מדיה מסורתית.

יצירות- ב.4 .4. תגובות הכלים המסורתיים – הטלוויזיה, הקולנוע, הצילום, הציור והכרזה

יצירות - (סרטונים) ב.4 .4. תגובות הכלים המסורתיים – הטלוויזיה, הקולנוע, הצילום, הציור והכרזה

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

חלק ג – היבטים בתולדות העיצוב
פעילויות העוסקות בנושא היבטים בתולדות העיצוב
חלק ב.2 - המצאת מצלמת ומקרנת הראינוע והקולנוע והשפעתה על השפה החזותית 1895-1928
יוצרים ויצירות, סרטונים ומושגים בנושא המצאת מצלמת ומקרנת הראינוע והקולנוע והשפעתה על השפה
חלק ב.3 - המצאת מכשיר הטלוויזיה והשפעתה על השפה החזותית
יוצרים ויצירות, סרטונים ומושגים בנושא המצאת מכשיר הטלוויזיה והשפעתה על השפה החזותית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.