מצב חירום מוגדר כמצב, שבו תוגבל או תופסק הפעילות הלימודית הסדירה במוסדות החינוך לתקופת זמן שיכולה להימשך ממספר ימים עד מספר שבועות, לרבות בימי חופשה. במצב זה, ראשית הלמידה תתמקד בלמידה רגשית חברתית (SEL) לסיוע בהתמודדות ולחיזוק החוסן של התלמידות והתלמידים ובהמשך שמירה על רצף שגרת למידה לעיתים באמצעות הלמידה מרחוק.
התלמידים יחפשו ידע חזותי (תמונות) המייצג את מה שהם עושים, מה שהם טובים בו ומה שהם אוהבים ויבנו שקופית אחת שתייצג אותם.
מדריך למורה | לתלמיד (מצגת) | פעילות מתוקשבת לתלמידים