חפש ב:

כישורי חיים, גן

חזרה

נושא השיעור: דואגים לבעלי החיים

מורה:
הילה מויאל(יועצת)
תחום דעת:
כישורי חיים
כיתות:
גן
לדוברי שפה:
עברית
קוד שידור:
1_jprtvfky

אודות השידור

נספר את הסיפור "כנף שבורה" ונשוחח על הדרך שלנו לסייע בעלי החיים.

תחומי דעת נוספים: ניתן לחפש באינטרנט מידע על ציפורים אותם אנו פוגשים כשאנחנו יוצאים לטייל במרחק 100 מטר מהבית.
נשלח לגננת תמונות של בעלי חיים אותם פגשנו בדרך, הגננת יכוה לקיים מפגש בגן או מרחוק על בעלי החיים אותם הילדים פגשו.
נשמע את הסיפור- "חתול דלעת משנה את הדעת" המספר על שינוי דעות קדומות שיש לנו כלפי בעלי חיים, ואת התכונות והחוזקות שלהם.
ניתן להקריא לילדים צעירים את הסיפור – " צב על הגב" ולדבר על החוויה של הגב ושל חוסר האונים שלו.
ניתן להכין קולאז' בעלי חיים אותם אנו מכירים ולחשוב על דרכים שניתן לסייע להם כדי להציל אותם.

הרחבות

  • ניתן לחפש באינטרנט מידע על ציפורים אותם אנו פוגשים כשאנחנו יוצאים לטייל במרחק 100 מטר מהבית.
  • נשלח לגננת תמונות של בעלי חיים אותם פגשנו בדרך, הגננת יכוה לקיים מפגש בגן או מרחוק על בעלי החיים אותם הילדים פגשו.
  • נשמע את הסיפור- "חתול דלעת משנה את הדעת" המספר על שינוי דעות קדומות שיש לנו כלפי בעלי חיים, ואת התכונות והחוזקות שלהם.
  • ניתן להקריא לילדים צעירים את הסיפור – " צב על הגב" ולדבר על החוויה של הגב ושל חוסר האונים שלו.
  • ניתן להכין קולאז' בעלי חיים אותם אנו מכירים ולחשוב על דרכים שניתן לסייע להם כדי להציל אותם.
  • נזמין את הילדים להכין משקפת מגלילי קרטון ויחד נספור אץ הציפורים דרך החלון. נשווה בין התוצאות – יותר/פחות בכמה?
  • נכין מגדיר ציפורי לציפורים אותם פגשנו
  • הכנת מתקני האכלה לציפורים.
  • נרקוד את ריקוד הציפורים, נלמד את השיר מקהלה עליזה. נתזמר את הפיזמון מכלי בית בסיום המשפט המוזיקלי.

• נלמד ונפעל עם השיר"שני אורחים"- זמר לך.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.