השיעור המוצע לתלמידים ולעובדי ההוראה הוקלט במהלך תקופת החירום שנוצרה עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם. אם זיהית בתוכן יצירה שלך שלדעתך לא ניתן לה קרדיט הולם, יש לפנות אלינו בדוא"ל כדי שנוכל לעדכן זאת. מודים על ההבנה.
השידור מציג את הסיפור 'שלושת הפרפרים' מאת לוין קיפניס. בעקבות הסיפור יש מפגש עם המושג סימטרייה, זיהוי ויצירה.
מצטערים...
השידור המוקלט זמין לתלמידים ועו"ה בלבד.
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: מתמטיקה, גן,
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/realtime-vod-27-12-2020/math-kindergarten-1607/
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף שידור בלמידה מרחוק - מתמטיקה, גן
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: מתמטיקה, גן,
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/realtime-vod-27-12-2020/math-kindergarten-1607/
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף השידור
כדי לשתף את התלמידים בשידור, העבירו את הקישור לשידור באמצעות המרחב הלימודי הכיתתי כדוגמת מרחבי לימוד באתר הבית ספרי, מערכות הניהול פדגוגי, סביבות ענן של גוגל ומייקרוסופט או בקבוצת וואטסאפ כיתתית.
תיאור השידור
תחומי דעת נוספים: שפה, מדעים
נושא בתכנית הלימודים: תחושה מרחבית וגאומטרייה
הרחבות
יצירה בסימטרייה – נקפל דף לשני חלקים שווים, נפתח אותו ונצבע את צידו האחד בכמה כתמים בצבעים שונים. אחר כך נקפל את הדף ומייד נשוב ונפתח אותו. עתה נבחין בשכפול הכתמים. אם נסתכל על קו הקיפול ונבדוק את המרחק של כל כתם מקו הקיפול נוכל לזהות את הסימטרייה השיקופית. אפשר להוסיף לכל כתם צורות או מדבקות באופן שישמור על סימטרייה.
נזמין את הילדים לצלם חפצים שאפשר להבחין בהם בסימטרייה.
משחק עם מראה – נזמין את הילדים להניח את המראה על קו סימטרייה בחצאי ציורים ולבחון את ההשתקפות במראה.
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.
שיתוף השידור