דלג אל

מרחב למידה כיתתי אסינכרוני

חזרה
פתיח

למידה א- סינכרונית מאפשרת לתלמיד לימוד מרחוק, כאשר האינטראקציה העיקרית הינה בין הלומד לבין חומרי הלמידה. למידה זו מתרחשת במרחב דיגיטלי כיתתי המאפשר ארגון של תהליכי הלמידה בסביבות ענן כגון גוגל קלאסרום וטימס מיקרוסופט, או בסביבת מוודל.
המפגש הא- סינכרוני מאפשר נגישות למקורות מידע ולמשימות שונות, התלמידים לומדים בקצב שלהם, והמורה יכול להעניק להם תמיכה המתאימה ליכולותיהם האישיות. הלמידה נמשכת גם מחוץ למסגרת הכיתתית וניתן לאפשר זמן רב יותר לרפלקציה על אודות תהליך הלמידה.
להלן דוגמאות לפעילויות אשר עשויות להתאים לסוג זה של מפגש: איסוף ועיבוד מידע רלוונטי ממקורות שונים, חשיבה ביקורתית בהתייחס לסוגיות נתונות, גיבוש עמדה, כתיבת טיעונים מבוססים, ביצוע הערכה עצמית, כתיבת רפלקציה, ניהול למידה שיתופית, הכנת תוצרי ביניים, מתן משוב עמיתים בהתבסס על מחוון, הפעלת הדמיות שונות, וכדומה.

חזרה לראש הדף

ארגון של מרחב כיתתי דיגיטלי

ארגון של מרחב כיתתי דיגיטלי

מרכז שירות ומידע ארצי לעובדי הוראה - 6552*, בימים א-ה: 17:00-7:30.

מינהלת יישומים מתוקשבים לבעלי תפקיד בבית ספר - 03-6906600, יום ראשון – חמישי בין השעות 07:30 – 18:00
יום שישי – בין השעות 08:00 – 14:30.

אולי תתעניינו גם ב...

מפגש כיתה סינכרוני
מידע אודות מפגש כיתה וירטואלי (מפגש סינכרוני) המאפשר למשתתפים בו, מורים ותלמידים, לדבר, לשמוע ולראות אחד את השני.
אקדמיה ברשת - לוח שידורים
תוכנית "אקדמיה ברשת" מקיימת שידורים אינטראקטיביים בהנחיית מיטב המומחים ואנשי האקדמיה. התוכנית מונגשת לאלפי תלמידים, עובדי הוראה והורים בכל המגזרים ובכל שכבות...
משימות אורייניות מתוקשבות
המשימות כוללות מידע עתיר מדיה, הן מצריכות מהלומדים מיומנויות וכישורים הנדרשים לתפקוד במאה ה-21 ומותאמות לתהליכי ההיבחנות המתוקשבת שבהם נבחנים תלמידי ישראל בש...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.