למידה א- סינכרונית מאפשרת לתלמיד לימוד מרחוק, כאשר האינטראקציה העיקרית הינה בין הלומד לבין חומרי הלמידה. למידה זו מתרחשת במרחב דיגיטלי כיתתי המאפשר ארגון של תהליכי הלמידה בסביבות ענן כגון גוגל קלאסרום וטימס מיקרוסופט, או בסביבת מוודל.
המפגש הא- סינכרוני מאפשר נגישות למקורות מידע ולמשימות שונות, התלמידים לומדים בקצב שלהם, והמורה יכול להעניק להם תמיכה המתאימה ליכולותיהם האישיות. הלמידה נמשכת גם מחוץ למסגרת הכיתתית וניתן לאפשר זמן רב יותר לרפלקציה על אודות תהליך הלמידה.
להלן דוגמאות לפעילויות אשר עשויות להתאים לסוג זה של מפגש: איסוף ועיבוד מידע רלוונטי ממקורות שונים, חשיבה ביקורתית בהתייחס לסוגיות נתונות, גיבוש עמדה, כתיבת טיעונים מבוססים, ביצוע הערכה עצמית, כתיבת רפלקציה, ניהול למידה שיתופית, הכנת תוצרי ביניים, מתן משוב עמיתים בהתבסס על מחוון, הפעלת הדמיות שונות, וכדומה.
- להרחבה היכנסו לפרקטיקה - למידה היברידית
- צפו בסרטון להתרשמות ממורה המספרת על עבודתה במרחב כיתתי דיגיטלי.