דלג אל

חלופות בהערכה

חזרה

קהל יעד: מורים ותלמידים בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה

מה?

המורה מקים סביבת למידה דיגיטלית עבור תלמידיו ליישום חלופות בהערכה (30%).
המערכת מציעה תבניות לסביבות למידה דיגיטליות מסוג: חקר, PBL (למידה מבוססת פרויקטים), תלקיט, מטלת ביצוע, מטלת ביצוע בשפה הערבית. 

למה?

הסביבה הדיגיטלית:

  • עשירה במדיה, אינטראקטיבית וגמישה ומאפשרת התאמה לצרכים
  • מפשטת תהליכי למידה שיתופיים
  • משלבת מערכת לניהול למידה (LMS): משוב, תמיכה, הנחיה ומעקב אחר תהליכי למידה
  • כוללת הכוונה ליצירת מגוון תוצרים דיגיטליים: אפליקציה, משחק דיגיטלי, תערוכה וירטואלית, בלוג, סרטון, אתר אינטרנט, מציאות רבודה, קומיקס ועוד

איך?

ניתן להקים מרחב מלווה מקצוע בכל אחת משלוש הסביבות:

חומרי הדרכה

שאלות ותשובות

אולי תתעניינו גם ב...

למידה משולבת - הלכה למעשה
למידה משולבת היא למידה המשלבת מפגשי פנים אל פנים, מפגשים סינכרוניים ומפגשים א-סינכרוניים
בינה מלאכותית יוצרת
מסמך זה מתמקד בשלושה נושאים: התנסות בכלי בינה מלאכותית, התאמות של דרכי ההערכה לבינה המלאכותית היוצרת ושימוש זהיר ואחראי בה
סרטונים הדרכות מקוונות
סרטוני הדרכה למרחבי למידה מקוונים

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.