מעגל
פרויקט הגמר של התלמידה: לינור ברנר
בהנחיית המורים: ליאורה קוריס, דליה זוהר, יגאל באום
תיכון רעות לאומנויות, חיפה
על הנושא השנתי
פרויקט הגמר "משחק, מחשב" ניתן לביצוע לתלמידי כיתה יב' של המגמה לעיצוב חזותי של תיכון רעות לאמנויות בחיפה בשנה"ל תשע"ה. על התלמידים היה ליצור משחק חדש תוך כדי התייחסות למחשב כהמצאה/פיתוח טכנולוגי שהשפעתו חורגת בהרבה מההווה. התלמידים התייחסו לנושא במספר היבטים, היו שלקחו משחק מחשב קיים ונתנו לו תרגום פיסי והיו שנהגו להיפך והיו כאלה שיצרו משחק חדש לחלוטין עם התייחסות כלשהי למחשב, לעיתים פילוסופית.
"שוברים את הקרח" במעגל
משחק לגיבוש חברתי המיועד ל"שבירת קרח" בין שתי קבוצות הנפגשות לראשונה, האלמנט המרכזי במשחק הוא שולחן שסביבו נאספים המשחקים והוא משמש לבחירה של המשימות, המשימות השונות מורכבות מצבעים, כאשר כל צבע מייצג תחום אחר שבו הקבוצות תיבחנה, כמו למשל: רוחניות, גיבוש קבוצתי, אמון וכו'.
למשחק יש הרחבה באתר רספונסיבי
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}