קניות

בעולם המערבי ילדים ובני נוער ילדים הופכים צרכנים בגיל צעיר מאוד. הם נחשפים לפרסומות המכוונות במיוחד אליהם, מעורבים בהחלטות צרכניות שמשפחתם מקבלת, משפיעים על הוצאות המשפחה ויש להם הכנסה שמאפשרת להם לרכוש מוצרים בעצמם. בעבור תלמידים דרוזים רבים, תחום הקניות והצרכנות מזמן מפגש גבוה יחסית עם השפה העברית כגון יציאה לקניות בעיר, תיירות יהודית בכפר וכד'. לכן ההיכרות עם אוצר המילים חיונית לתלמיד, ושדה התוכן הזה רלוונטי בעבורו וקרוב לליבו.