מטפחים את ההבעה בעל פה, חינוך לשוני
השפה הדבורה משתנה לפי ההקשר, מטרת התקשורת ויחסי הדובר עם קהלו. כאשר הנסיבות רשמיות, נחוץ תכנון מוקפד יותר: הדוברים צריכים לשקול מה ייאמר, כיצד יתאימו את הנאמר למאזינים, כיצד ישמרו על רציפות וסדר. הצגת נושא לפני קהל כרוכה גם בהקשבה ובמעקב אחרי תגובות האחרים.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף
שיח דיאלוגי: מדברים על מה שביני לבינך – יחידות הוראה ומאגרי כלים
היחידות עוסקת בסוגיות חברתיות מעולמם של התלמידים. היחידות מבוססות על ההישגים הנדרשים בתוכנית הלימודים בחינוך הלשוני (תשס"ג) - הישג נדרש 1- "האזנה ודיבור למטרות שונות.
הרעיון שלי
בבית הספר על שם שמעון פרס בראש העין החליטו להביא את רעיון טד גם לתלמידים. באירוע מרשים וחגיגי הוקמו בבית הספר 'בימות דיבור' ועליהן התקיימו באותה עת עשר הרצאות שונות. ההרצאות הועברו מול קהל ...
סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
פסח בחינוך הלשוני
בחטיבה זו מגוון פעילויות לכיתות הנמוכות והגבוהות בתחום ההאזנה, הבנת הנקרא, הרחבת אוצר מילים ופיתוח המודעות לתקינות הלשונית – הכול בהקשרים רלוונטיים לחג הפסח
יום ירושלים בחינוך הלשוני
פנים רבות לירושלים- בשירה בספרות ובמקורות. מגון פעילויות של קריאה, כתיבה, דיבור והאזנה על ירושלים.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!