דלג אל

חלופות בהערכה

חזרה

עקרונות והנחיות לחלופות בהערכה

עקרונות והנחיות לחלופות בהערכה

החלופות בהערכה מהוות 30 אחוז מבחינת הבגרות בספרות. העבודה נעשית על ידי התלמידים בהנחיית המורה ובעזרת מחוון. בדף זה הוראות מפורטות לדגמים השונים, שימו לב להבדלים. בנוסף לדגמים השונים, ניתן לבצע חלופה שנבנית על ידי המורה באישור הפיקוח.

 

חלופות לתשלום - מטלת ביצוע ועבודת חקר (טופס 9588)

הנחיות למורה – מטלת שני השירים

עבודה שיתופית

(לשאלות נוספות ניתן לפנות אל ענת anatmoran@gmail.com)

חלופות בתשלום לתלמידים המסיימים את לימודיהם בשנת תש"ף (טופס 9588)

חלופות בהערכה ללא תשלום (טופס 9545)

נוסף על הדוגמאות שלעיל, יש מורים שביצעו מטלות מיוחדות עם שילובי תחומי דעת נוספים, מטלות מתוקשבות וכדומה. לפניכם תיעוד של חלק מיוזמות מבורכות אלו. אנו קוראים למורים שמבצעים מטלות שונות (לאחר אישורם) לשתף את כלל המורים:

בואי הרוח

תוצרים יצירתיים

דוגמה לתוצרים היצירתיים שיצרו תלמידיה של מירה צ'שלר, בבית החינוך אמי"ת רעננה. לתלמידות ניתנה הבחירה ברומן אחד מתוך השלושה.

חלופה בהערכה (תוצרים יצירתיים) בשילוב מדע

חלופה בהערכה בשילוב תקשוב

הגשת העבודה כולה דרך כלי מתוקשב, קל ונוח לתפעול.

אולי תתעניינו גם ב...

הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.