סיור קצר בסביבת חצר בית הספר להיכרות עם הנחליאלי. הפעילות משלבת מיומנות של תצפית, ארגון מידע ושאילת שאלות
מאפייני החיים, צרכים לקיום יצורים חיים
![מאפייני החיים, צרכים לקיום יצורים](/remote.axd?http://meyda.education.gov.il/files/pop/7205/maarahotvetaalihim.jpg?anchor=center&mode=crop&width=524&height=318&rnd=131750089420000000)
בדף זה שלל פעילויות למידה חוץ כיתתיות המעודדות מיומנויות של חקר מדעי, השערת השערות, איסוף נתונים והסקת מסקנות, תוך מתן דרור לדמיונם ולסקרנותם של התלמידים.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף
סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
העשרה - פותחים שנה במדע וטכנולוגיה
רעיונות מקוריים של מורים לשיעור הראשון במדע וטכנולוגיה .
מהות הפתרון הטכנולוגי
הטכנולוגיה והמדע מקיימים ביניהם קשרי גומלין. הטכנולוגיה עוסקת במציאת פתרון לבעיות אנושיות או לצרכים אנושיים. ייחודו של האדם ביכולתו לפתח אמצעים מגוונים לשכלו...
הפתרון הטכנולוגי כמענה לצרכים אנושיים
פתרונות טכנולוגיים נותנים מענה לצרכיו של האדם. מה מאפיין מערכת טכנולוגית וכיצד משפיעה הטכנולוגיה על החברה ועל הסביבה?
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!