למידה התנסותית וחווייתית במדע וטכנולוגיה מהווה גישה מרכזית לקידום מיומנויות המאה ה-21 בקרב תלמידי בתי הספר. כאשר הלמידה מתבצעת בחדר מייקר, היא מאפשרת לתלמידים לחקור, לתכנן, ליצור ולפתור בעיות בסביבה פעילה המדמה את העולם האמיתי. תהליך זה מטפח חשיבה ביקורתית, יצירתיות, עבודת צוות, התמודדות עם אתגרים ויכולת של לומד עצמאי בקרב התלמידות והתלמידים.
למידה במרחב מייקרי
חזרה
אולי תתעניינו גם ב...
הוראה משולבת: מדע וטכנולוגיה וחינוך לשוני
בדף זה מובאות הצעות להוראה משולבת של חינוך לשוני ומדע וטכנולוגיה ובהן מבחר פעילויות לשכבות הגיל השונות וקישורים לחומרי הוראה רלוונטיים
חינוך ל-STEM
STEM (ראשי תיבות של Science, Technology, Engineering ו-Mathematics) הוא תהליך למידה רב-תחומי בין מקצועות הליבה במדעים המבוסס על ההבנה שאין באמת הפרדה דיסציפל...
יחידות הוראה לשעה הפרטנית
במסגרת התהליך להטמעת יעדי משרד החינוך לחיזוק הידע והמיומנויות ולקידום ההישגים במדע וטכנולוגיה, פותחו פעילויות להוראה למידה בשעה הפרטנית לשכבות הגיל ד'-ה', במ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!