דוח זה עומד על אתגרים עקרוניים ומעשיים באיתור ברוכי כישרון במחול, בוחן את המחוונים השונים שבספרות המחקרית בנושא, מציג דגמים לאיתור ברוכי כישרון ומשווה בין דגמי האיתור הללו בדגש על שאלות של הוגנות ויעילות.
ביצוע מעשי
בביצוע מעשי התלמידים לומדים מודעות גופנית, הלימה בין תנועות הגוף לסגנון המחול הנלמד, טכניקה מובנית, התאמת התנועה ליכולת הגוף, קואורדינציה וביצוע הוליסטי של תנועה בהלימה לאסתטיקה. כמו כן הם לומדים מודעות גופנית בתנועה: קואורדינציה, גמישות, כוח, זריזות, מהירות, שיווי משקל סטטי ודינמי, שליטה באיברי הגוף ודיוק בביצוע. עוד נלמדת תנועה במרחב ובחלל של יחיד וקבוצה, בהתייחס לאסתטיקה ולהנחיות מקצב ואיכות בתנועה. לימוד נוכחות בימתית כולל התמסרות ברגע ביצוע, שיתוף פעולה עם רקדנים שונים, מתן מרחב לרקדנים אחרים, ביטחון עצמי, פרפורמטיביות.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}