רכיבים דרמטיים ובימתיים, עבודת השחקן

תלמידי התיאטרון מכירים את הרכיבים הדרמטיים של המחזה ומבחינים ביניהם לבין הרכיבים הבימתיים. התלמידים מבינים את הקשרים הנבנים בין הרכיבים השונים, לדוגמה: הקשר בין אפיון הדמות כרכיב דרמטי לעיצוב התלבושת או האביזר שלה כרכיב בימתי. לתלמידים ניתנת האפשרות לפתח את מיומנות יצירת ההקשרים, את מיומנויות הצפייה הפרשנית וההתבוננות הביקורתית.
התלמידים לומדים את שפת התיאטרון כאשר הם נחשפים למחזה, צופים בהצגה ומתנסים בבחירות עיצוביות. הם יאפיינו דמות המופיעה במחזה ויתנסו בעיצוב התלבושת והאביזרים שלה.
הם יקראו את הוראות הבמה ויחפשו אחרי דרך העיצוב למרחב שבחרו.
השימוש היצירתי בשפת התיאטרון והבנת המושגים והמוסכמות פותחים פתח ללמידה מתוך הבנה מעמיקה יותר, פרשנות וחוויית יצירה.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}