חפש ב:

רכיבים דרמטיים ובימתיים, עבודת השחקן

רכיבים דרמטיים ובימתיים, עבודת השחקן

תלמידי התיאטרון מכירים את הרכיבים הדרמטיים של המחזה ומבחינים ביניהם לבין הרכיבים הבימתיים. התלמידים מבינים את הקשרים הנבנים בין הרכיבים השונים, לדוגמה: הקשר בין אפיון הדמות כרכיב דרמטי לעיצוב התלבושת או האביזר שלה כרכיב בימתי. לתלמידים ניתנת האפשרות לפתח את מיומנות יצירת ההקשרים, את מיומנויות הצפייה הפרשנית וההתבוננות הביקורתית.
התלמידים לומדים את שפת התיאטרון כאשר הם נחשפים למחזה, צופים בהצגה ומתנסים בבחירות עיצוביות. הם יאפיינו דמות המופיעה במחזה ויתנסו בעיצוב התלבושת והאביזרים שלה.
הם יקראו את הוראות הבמה ויחפשו אחרי דרך העיצוב למרחב שבחרו.
השימוש היצירתי בשפת התיאטרון והבנת המושגים והמוסכמות פותחים פתח ללמידה מתוך הבנה מעמיקה יותר, פרשנות וחוויית יצירה.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
יש לכם רעיון?
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים-
שתפו ועזרו לתלמידים להיות מרוצים !

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.