לימודי האומנות הם מרחב שיש בו מקום לחשיבה רב-ממדית, יצירתית ומורכבת. לפיכך בשיעורי האומנות יינתן מרחב לביטוי אישי בכלים חזותיים ולהתייחסות הוליסטית אל התלמיד.
לימוד האומנות תורם לפיתוח הרגישות לעולם החומרי-חושי-חווייתי. טיפוח הדמיון והחשיבה היצירתית של כל ילד וילדה הם מהמטרות המרכזיות של חינוך לאומנות. דמיון ויצירתיות הם יכולות טבעיות בקרב ילדים הזקוקות לטיפוח ולתנאים תומכים.
תחרויות ותערוכות יכולות לתת במה לתהליכים אלו שעוברים תלמידי האומנות ולהעניק עוד מרחב לביטוי פומבי של העשייה בסדנת האומנות.
תערוכות ותחרויות באומנות חזותית ביסודי
חזרהתחרות כחול לבן
אגף א' לפיתוח פדגוגי במזכירות הפדגוגית ואגף א' לחינוך יסודי במִנהל הפדגוגי, בשיתוף מטה כחול לבן במשרד הכלכלה, מובילים תוכנית בין-תחומית בבתי הספר היסודיים להעלאת המודעות להעדפת מוצרי כחול לבן. שיאה של התוכנית בתחרות של תוצרים המבטאים את הערך והתובנות שירכשו התלמידים בתהליך החינוכי של העדפת תוצרת כחול לבן.
אולי תתעניינו גם ב...
תוכניות בין-תחומיות באומנות חזותית
תוכניות וערכות לימוד למורי אומנות חזותית ביסודי המשלבות את האומנות בתחומי דעת נוספים על פי רעיונות גדולים ושאלות פוריות
משוב והערכה באומנות חזותית ביסודי
כלים ומחוונים להערכת התוצרים של תלמידי האומנות החזותית בשכבות הגיל השונות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!