דלג אל

הצהרת נגישות

כמה ילדים יכולים לשבת על ספסלי הגן?

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות, ידע עולם
סביבות למידה:
כל הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. מתמטיקה: מושגים כמותיים

אודות הפעילות

חשוב שהעיסוק בפתרון בעיות ייבנה על בסיס בעיות אמיתיות המתעוררות בגן. הדוגמה הבאה מציגה עיסוק בפתרון בעיות תוך התארגנות לקראת הצגה בגן.

אולי תתעניינו גם ב...

المضمون التربوي في الروضة والبستان
محاضرة حول أنواع المضامين التربوية في الروضة والبستان وعن معايير اختيارها.
دمج التربية البدنية في البرنامج اليومي
تقوم مجموعة من الأطفال بإرشاد وتوجيه الاخرين خلال لعبهم في الساحة بأنشطة حركية متنوعة.
ספר – זה כל הסיפור! הספר כמרחב לקידום שפה ולצמצום פערים
הרצאתה של ד"ר לימור קולן מפמ"ר השפה העברית בגן הילדים וביסודי
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.