דלג אל

תמונות מחפשות סיפור

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, ידע מתחומי הליבה
סביבות למידה:
פנים הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. שפה ואוריינות: כשירות לשונית, מכוונות לספר

אודות הפעילות

פיתוח היכולת הנרטיבית (היכולת לספר סיפור) של הילד היא אחת הדרכים לפיתוח ילד שיגדל להיות מבוגר בר אוריין. היכולת הנרטיבית דורשת שליטה בידע לשוני המאפשר להרכיב מילים, לבנות משפטים ולארגן אותם בסיפור. הילד זקוק ליכולת דקדוקית שכוללת יכולת תחבירית (מבנה המשפט), יכולת מורפולוגית (צורת המילים: שורש, יחיד-רבים, בניין וכדומה) ויכולת לקסיקלית שמצביעה על אוצר מילים. בפעילות המוצגת בסרט אפשר להעריך על סמך הסיפורים שהילדים המציאו את היכולות השפתיות האלה.

אולי תתעניינו גם ב...

מרכז הבנייה
בניית סביבה עשירה, מאתגרת ודינמית במרחב הבנייה תאפשר הבניה והפנמה של המושגים המתמטיים בקרב הילדים
בית חולים לחיות בר – הקמת מרחב משחק בגן ביוזמת ילד
אהבה גדולה לבעלי חיים ויוזמה של ילד מגן תדהר במודיעין סחפו את ילדי הגן והצוות, ובעקבותיהן הוקם מרחב משחק חדש בגן – בית חולים לחיות בר
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.