דלג אל

مشروع: "الرموز في حياتنا اليومية"

مجمّع الموادّ التعليميّة

مميّزات

الروضة المستقبلية:
التّعبير الشّخصي״Œ تعلُّم في مجالات الحياة״Œ معرفة مُتعدِّدة المجالا ت״Œ معلومات عامّة״Œ مهارات إدراكيّة״Œ مهارات ذاتيّة״Œ مهارات شخصية
بيئات تعلّميّة:
كل الروضة״Œ داخل روضه״Œ خارج الرّوضة
أعياد ومناسبات على مدار السنة:
طوال العا م

مجالات التّعليم والمواضيع الرّئيسيّة:

عن النشاط

"قف! لا تعبر الشارع"، "هنا يمنع الأكل والشرب"، " نبني سوا"، هي رسائل يلتقيها الطفل يومياً في روضته وفي الشارع والأماكن العامة على هيئة رموز ورسومات. كيف استخدمت إحدى المربيات هذه الرموز لبناء مشروع تعلّمي ممتع مع الأطفال؟ تعالوا نشاهد..

يمكن أن يهمّك أيضًا

קבלת שבת מוזיקלית גן היובל רמלה
האם קבלת השבת יכולה להתנהל קצת אחרת בכל פעם? מי בוחר את התכנים? ומי מפעיל את הילדים? שאלות אלו ואחרות נענות בסרטון. אפשר לצפות בו בקבלת שבת מתוך שיתוף פעולה ...
תאוריות של ילדים – דיון בין ילדים בסוגיה פילוסופית
בסרטון זה נצפה בשיח עמיתים המונחה על ידי הגננת ומטרתו הקשבה לתאוריות שמעלים הילדים ואשר מפתחות את חשיבתם
מסע להר הסיגד – היבטים תרבותיים במשחק מסלול
משחק מסלול יכול ללבוש צורות שונות ומגוונות. בסרט זה ניתן לראות את ילדי גן ראשית משחקים משחק מסלול, בו משפחה יוצאת אתיופיה בדרכה לחגוג את חג הסיגד
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.