מפתח הלב בחמ"ד

החינוך החברתי ערכי בחמ"ד מושתת על שלוש אבנים גדולות:
הציר הארגוני, הציר הערכי – מפתח הלב מתוך אמונה, וציר המעורבות החברתית.
בהובלת החינוך החברתי ערכי אנו מכווני מטרה, דמות הבוגר, העמקה במיומנויות השונות הנדרשות בעולם משתנה, הרחבה ודיוק ביעד "בכל דרכיך דעהו".
בבניית התכנית החברתית אנו מתחשבים גם במעגל השנה, בנושאים השונים בפריסה השנתית, פירוט בכותרת "מדי חודש בחודשו".
כל שאר הנושאים החשובים הכלולים בהובלת החינוך החברתי ערכי נמצאים בכותרת "נושאי רוחב".
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
ערך ניהול קונפליקטים כיתה ב
קונפליקט הוא התנגשות בין צדדים בעלי צרכים, אינטרסים, רגשות, דעות, אמונות או בין ערכים שאינם מתיישבים אלו עם אלו. דרכים אפשריות לניהול הקונפליקטים בדרך מקדמת ...
قيمة الاختلاف للصفّ الرابع
إنّ قيمة الاختلاف من أهمّ القيم التي يجب أن يذوّتها التلميذ ويدركها، وعليه أن يتعرّف على جميع الإبعاد المتعلّقة بهذه القيمة. فالاختلاف يتواجد في كلّ مكان؛ في...
ערך האחריות כיתה ה
יכולתו וכושרו של האדם לראות את ההיבטים ואת הצדדים השונים בקבלת החלטות ובביצוען; הרגשת מחויבות לנקיטת פעולה; הכרת האדם בקשר שבין החלטותיו ומעשיו לבין תוצאותיה...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!