דלג אל

ידע לשוני (פעלים בזמן הֹוֶה)

ידע לשוני (פעלים בזמן הֹוֶה)

הפועל מבטא פעולה, נוטה לפי גוף (ראשון, שני, שלישי) ולפי זמן (עבר, הווה, עתיד). הטיית הפעלים נעשית על פי תבניות קבועות המכונות בניינים. העיסוק בפועל ביחידה מתייחס הן להיבטים דקדוקיים כגון זמנים הן להיבטים לקסיקליים הקשורים לאוצר מילים.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

רגשות
ילד המבטא את רגשותיו מאפשר להתבונן אל עולמו הפנימי. ביטוי רגשות מחבר את הילד אל אישיותו השלמה, עוזר לו להתחבר לרגשותיו ולהתמודד עם קשיים ומצוקות. כמו כן הוא ...
אוצר מילים
ילד עם אוצר מילים נרחב יכול להבין טוב יותר מסרים מילוליים כתובים ודבורים. הוא יצליח לבטא את עצמו ואת צרכיו ביתר דיוק ועשוי לחוש ביטחון ותחושת מסוגלות בידיעה ...
מילות שאלה
בשפה העברית קיימות מילות שאלה רבות. כל מילה מתייחסת לפרט אחר בנושא נדון
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.