ידע לשוני (פעלים בזמן הֹוֶה)

הפועל מבטא פעולה, נוטה לפי גוף (ראשון, שני, שלישי) ולפי זמן (עבר, הווה, עתיד). הטיית הפעלים נעשית על פי תבניות קבועות המכונות בניינים. העיסוק בפועל ביחידה מתייחס הן להיבטים דקדוקיים כגון זמנים הן להיבטים לקסיקליים הקשורים לאוצר מילים.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
רגשות
ילד המבטא את רגשותיו מאפשר להתבונן אל עולמו הפנימי. ביטוי רגשות מחבר את הילד אל אישיותו השלמה, עוזר לו להתחבר לרגשותיו ולהתמודד עם קשיים ומצוקות. כמו כן הוא ...
אוצר מילים
ילד עם אוצר מילים נרחב יכול להבין טוב יותר מסרים מילוליים כתובים ודבורים. הוא יצליח לבטא את עצמו ואת צרכיו ביתר דיוק ועשוי לחוש ביטחון ותחושת מסוגלות בידיעה ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!