ל"ג בעומר בספרות

קַשְׁתֵּנוּ עַל שִׁכְמֵנוּ - לוין קיפניס
קַשְׁתֵּנוּ עַל שִׁכְמֵנוּ,
דִּגְלֵנוּ רָם בַּיָּד.
לַיַּעַר חֲבִיבֵנוּ
נֵלֵךְ גָּדוֹל וָקָט.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
קַשְׁתֵּנוּ חִישׁ נִמְשֹׁכָה,
נִזְרֹק לְמַעְלָה חֵץ;
שֻׁלְחָן יָפֶה נַעֲרֹכָה
בַּדֶּשֶׁא תַּחַת עֵץ.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
תֹּאכַל צִפּוֹר אִתָּנוּ,
יִשְׁתֶּה גַּם פֶּרַח חֵן;
חַג לַ"ג בָּעֹמֶר לָנוּ,
שִׂמְחָה לְבַת וּלְבֵן.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
התקשורת הבין-אישית - קוראים וכותבים, חינוך לשוני
ביחידה נתמקד ברשימות, ברכות ומכתבים אישיים
ספרות עולם - מפגש עם ספר, חינוך לשוני
מגוון הצעות למפגשים מונחים עם ספרי קריאה מספרות העולם (ספרות מתורגמת). מפגש עם ספר מזמן חוויה ספרותית והנאה רגשית. המגמה היא לעורר בתלמידים רצון לקרוא עוד
לקראת חופשת הקיץ – בחינוך הלשוני
"הכול הכול אני יכול כי זה החופש הגדול" (נעמי שמר).ביחידה מגוון פעילויות לטיפוח ההבנה, ההבעה ואוצר המילים בעברית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!