העשרה - משחקים ולומדים
רבות נאמר על חשיבות הלמידה הפעילה ועל שילוב פעילויות חווייתיות בלמידה הפרונטלית. שילוב משחקים בלמידה גורם לתלמידים להתמודד עם אתגרים ומצבים שלא תמיד באים לידי ביטוי בלמידה פרונטלית כגון חקירה, פתרון בעיות, מעורבות שווה של כל המשתתפים, פיתוח סקרנות, דמיון ויצירתיות, עבודה בצוות ועוד. חשוב לזכור כי שילוב אלמנטים של משחק בלמידה אינו המטרה אלא אמצעי להשגת המטרה הלימודית.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
מדענית – רוזלינד פרנקלין - Rosalind Elsie Franklin
ד"ר רוזלינד פרנקלין, מדענית יהודייה-אנגלייה, למדה כימיה פיזיקלית והתמחתה בקריסטלוגרפיה. פרנקלין עסקה בחקר מבנה הפחם, במבנה ה-DNA ובחקר המבנה של נגיפים
מדען – אמוץ זהבי - Amotz Zahavii
אמוץ זהבי היה זואולוג וביולוג אבולוציוני ישראלי, פרופסור באוניברסיטת תל אביב וממייסדי החברה להגנת הטבע.
תרכובות
התרכובת היא חומר שנוצר כתוצאה מחיבור כימי בין חומרים אחרים. החומר החדש בעל תכונות חדשות מתכונות החומרים מהם נוצר.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!