העשרה - משחקים ולומדים
רבות נאמר על חשיבות הלמידה הפעילה ועל שילוב פעילויות חווייתיות בלמידה הפרונטלית. שילוב משחקים בלמידה גורם לתלמידים להתמודד עם אתגרים ומצבים שלא תמיד באים לידי ביטוי בלמידה פרונטלית כגון חקירה, פתרון בעיות, מעורבות שווה של כל המשתתפים, פיתוח סקרנות, דמיון ויצירתיות, עבודה בצוות ועוד. חשוב לזכור כי שילוב אלמנטים של משחק בלמידה אינו המטרה אלא אמצעי להשגת המטרה הלימודית.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
מערכות אקולוגיות
מערכות אקולוגיות הוא נושא לימוד רב תחומי המכניס את התלמידים לעולמות של יחסי גומלין בין יצורים, בין יצורים חיים לסביבה הדוממת ובין מרכיבי הסביבה הדוממים בבית ...
מדענית – רוזלינד פרנקלין - Rosalind Elsie Franklin
ד"ר רוזלינד פרנקלין, מדענית יהודייה-אנגלייה, למדה כימיה פיזיקלית והתמחתה בקריסטלוגרפיה. פרנקלין עסקה בחקר מבנה הפחם, במבנה ה-DNA ובחקר המבנה של נגיפים
גוף וחומר, מסה ונפח של גופים
התכונות נפח ומסה מאפיינות כל חומר וכל גוף. תכונות אלה נשמרות גם בשינוי הצורה. רק תוספת או גריעה של חומר מהגוף תביא לשינוי כמות החומר = המסה.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!