דלג אל

למידה בחירום

חזרה
למידה בחירום

מצב חירום מוגדר כמצב, שבו תוגבל ו/או תופסק הפעילות הלימודית הסדירה במוסדות החינוך לתקופת זמן שיכולה להימשך ממספר ימים עד מספר שבועות, לרבות בימי חופשה. במצב זה, ראשית הלמידה תתמקד בלמידה רגשית חברתית (SEL) לסיוע בהתמודדות ולחיזוק החוסן של התלמידות והתלמידים ובהמשך שמירה על רצף שגרת למידה לעיתים באמצעות הלמידה מרחוק.

אולי תתעניינו גם ב...

שינוי אקלים במחול
אקלים ואקו הומניזם ניכרים במחול על כל חלקיו והיבטיו השונים, במקורות ההשראה ליצירות, בשפה התנועתית, במסר האמנותי, בתפאורה, באביזרים, במוזיקה, בכוריאוגרפיה ובט...
הכלה במחול
בחברה הישראלית המורכבת מגוונים של אוכלוסיות שונות ובעלות מאפיינים שונים, המחול מקדם ערכי שילוב, סקרנות, דיאלוג, חיבור, שיתוף, הכלה, הזנה הדדית והקשבה מודעת. ...
חשיבה יצירתית במחול
האריח יציע מידע על חשיבה יצירתית, מחוון לבחינת חומרי הוראה להקנית מיומנות חשיבה יצירתית ויבחן מיהו התלמיד היצירתי במחול
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.