רשות
יחידה חמישית: מן המיתולוגי אל הפנטסטי
הנושא ביחידה החמישית "מן המיתולוגי אל הפנטסטי" מרתק את עולמם של הקוראים, ובמיוחד של הצעירים שבהם. הנושא מעלה שאלות לדיון ובהן: מה הופך את הפנטסטי לשונה מהמציאות ומהכתיבה הריאליסטית? האם בני תקופה אחרת עדיין יראו את הכתוב כלא מציאותי? האם יש מגמות וסוגים שונים של חריגות מכתיבה ריאליסטית? מהם סוגי הפרשנות לספרות הפנטסטית? (פרשנות פסיכולוגית, חברתית, דתית, מטאפיזית וכו')
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חובה או רשות
אולי תתעניינו גם ב...
שירת המאה ה-20 מחצית שנייה – זהויות
תוכנית הלימודים בשירת המאה ה-20 מחצית שנייה שייכת ללימודי ה-30% בספרות
דרמה קלסית
המילה דְּרָמָה (δράμα) מקורה ביוונית עתיקה במילה דְראן (δραν) שפירושה עשייה. במסגרת תוכנית הלימודים ילמדו התלמידים דרמה קלסית ו,או מודרנית
יום ירושלים
ירושלים חוזרת ביצירות הספרות לאורך הדורות כמושא געגועים, ובעת החדשה כעיר מרכזית וחשובה בחיי מדינת ישראל: "ציון הלא תשאלי" - יהודה הלוי, "ירושלים - מחזור שירי...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!