פעילות יצירה כיתתית:
כל תלמיד יצייר, יצבע ויגזור זוג חיות על פי בחירתו. לאחר מכן יכינו כל התלמידים תיבה גדולה מבריסטול. התיבה תיתלה על קיר הכיתה ועליה ידביק כל אחד מהתלמידים את החיות שהכין (באמצעות דבק או סקוטש).
אפשר לשאוב השראה מהקישורים הבאים:
האנושות כולה השחיתה דרכה מלבד איש אחד, נח שמו, אשר היה צדיק תמים. אלוהים מודיע לנח כי בכוונתו להביא מבול אשר ימחה את האנושות מעל פני האדמה, ומצווה עליו לבנות תיבה שתשמש מסתור והצלה לו, לבני משפחתו ולזוגות ייצוגיים מעולם החי. אלוהים בחר בפתרון קיצוני של מחיקת העולם, על מנת לברוא תחתיו עולם חדש. הסיפור מזמן דיון בשאלות: אלו מעשים של בני האדם הובילו לעונש כה קיצוני? האם המטרה של תיקון עולם ניתנת להשגה רק באמצעות מחיקת העולם ובריאת מציאות חדשה תחתיו?
פעילות יצירה כיתתית:
כל תלמיד יצייר, יצבע ויגזור זוג חיות על פי בחירתו. לאחר מכן יכינו כל התלמידים תיבה גדולה מבריסטול. התיבה תיתלה על קיר הכיתה ועליה ידביק כל אחד מהתלמידים את החיות שהכין (באמצעות דבק או סקוטש).
אפשר לשאוב השראה מהקישורים הבאים:
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.