בלימודי האומנות נודעת חשיבות רבה לפעילות אומנותית במרחבי למידה מחוץ לכיתה. התבוננות ביצירות אומנות מקוריות השמורות במוזאונים, בגלריות, באתרים ארכאולוגיים ובמרחבי תצוגה חלופיים מוסיפה ללמידה ממד חיוני שאי אפשר להעבירו באמצעים אחרים. המפגש הבלתי אמצעי עם יצירות אומנות וחפצים מוזאליים מעשיר את החוויה הרגשית והאסתטית. חוויה זו נובעת מהתבוננות בלתי אמצעית במרקם ובחומרים, ממפגש עם הגודל האמיתי ועם הטכניקה. בסביבת הלימוד ייפגשו התלמידים עם טקסטים ממקורות שונים: מאמרים, דברי הגות, ביקורת אומנות ומאגרי מידע מקוונים.
למידה מחוץ לכיתה: המוזיאון כמרחב להשראה
חזרה
אולי תתעניינו גם ב...
משוב, תצוגה והַעֲרכה באומנות חזותית
כלים ומחוונים להערכת התוצרים של תלמידי האומנות החזותית בחטיבה העליונה
תוכניות לבגרות באומנות חזותית
תוכניות הלימוד לבגרות כוללות פרקים עיוניים של הבנת האומנות ותולדות האומנות למבחן החיצוני, חקר אומנים ותערוכות המוגש בעבודת חקר לציון פנימי, פרויקטים מעשיים ב...
תוכנית לימודים באומנות חזותית
תולדות האומנות והבנת אומנות – תוכנית הלימודים החדשה באומנות חזותית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!