בלימודי האומנות נודעת חשיבות רבה לפעילות אומנותית במרחבי למידה מחוץ לכיתה. התבוננות ביצירות אומנות מקוריות השמורות במוזאונים, בגלריות, באתרים ארכאולוגיים ובמרחבי תצוגה חלופיים מוסיפה ללמידה ממד חיוני שאי אפשר להעבירו באמצעים אחרים. המפגש הבלתי אמצעי עם יצירות אומנות וחפצים מוזאליים מעשיר את החוויה הרגשית והאסתטית. חוויה זו נובעת מהתבוננות בלתי אמצעית במרקם ובחומרים, ממפגש עם הגודל האמיתי ועם הטכניקה. בסביבת הלימוד ייפגשו התלמידים עם טקסטים ממקורות שונים: מאמרים, דברי הגות, ביקורת אומנות ומאגרי מידע מקוונים.
למידה מחוץ לכיתה: המוזיאון כמרחב להשראה
חזרה
אולי תתעניינו גם ב...
תוכניות לבגרות באומנות חזותית
תוכניות הלימוד לבגרות כוללות פרקים עיוניים של הבנת האומנות ותולדות האומנות למבחן החיצוני, חקר אומנים ותערוכות המוגש בעבודת חקר לציון פנימי, פרויקטים מעשיים ב...
תערוכות ותחרויות באומנות חזותית לחטיבה העליונה
באומנות חזותית מתקיימות תערוכות ותחרויות בין-לאומיות ומקומיות בשכבות הגיל השונות. התערוכות והתחרויות נוצרו כדי לעודד מצוינות אצל תלמידים ומורים לאומנות חזותית
תוכנית לימודים באומנות חזותית
תולדות האומנות והבנת אומנות – תוכנית לימודים באומנות חזותית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!