דלג אל

מטפחים את ההבעה בעל פה, חינוך לשוני

מטפחים את ההבעה בעל פה, חינוך לשוני

השפה הדבורה משתנה לפי ההקשר, מטרת התקשורת ויחסי הדובר עם קהלו. כאשר הנסיבות רשמיות, נחוץ תכנון מוקפד יותר: הדוברים צריכים לשקול מה ייאמר, כיצד יתאימו את הנאמר למאזינים, כיצד ישמרו על רציפות וסדר. הצגת נושא לפני קהל כרוכה גם בהקשבה ובמעקב אחרי תגובות האחרים.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף

שיח דיאלוגי: מדברים על מה שביני לבינך – יחידות הוראה ומאגרי כלים

היחידות עוסקת בסוגיות חברתיות מעולמם של התלמידים. היחידות מבוססות על ההישגים הנדרשים בתוכנית הלימודים בחינוך הלשוני (תשס"ג) - הישג נדרש 1- "האזנה ודיבור למטרות שונות.

סרטונים

דיבור בפני קהל
דיבור בפני קהל - בריינפופ
קידום השיח הדבור, פרופ' יהושע גתי - חלק א'
פרופ' גתי - שיח בכיתה חלק א'
קידום השיח הדבור, עם פרופ' יהושע גתי- חלק ב'
פרופ' גתי - שיח בכיתה חלק ב'
הבעה בע"פ, גלעד עדין
הבעה בע"פ, גלעד עדין
אדם דניאל בכנס קיימות
אדם דניאל בכנס קיימות
דיבור בציבור – תלמידים מדברים: מנהיגות
תלמידים מדברים: מנהיגות
דיבור בציבור – תלמידים מדברים: הדרך להצלחה, נדיה קומנצ'י
נדיה קומנצ'י, הדרך להצלחה
דיבור בציבור – תלמידים מדברים:  לנצח את המגבלות שלי
לנצח את המגבלות שלי
דיבור בציבור – תלמידים מדברים: תזונה בריאה
תלמידים מדברים: תזונה בריאה
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.