דלג אל

יום כיפור בספרות

יום כיפור בספרות

"...אֲנִי מְבַקֶּשֶׁת סְלִיחָה מִשְּׁאֵלוֹת גְּדוֹלוֹת עַל תְּשׁוּבוֹת קְטַנּוֹת" (ויסלבה שימבורסקה).

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}

אני מוכן, יהודה אטלס (כיתות א-ב)

פעילות כתיבה ודיון:

שלב א' – אפשר לבקש מהתלמידים לכתוב בצורה אנונימית על מעשה שעשו ושהם צריכים לבקש עליו סליחה
שלב ב' – כל טור יחליף את הפתקים שכתב עם הפתקים של הטור הסמוך
שלב ג' – כל תלמיד יכתוב על הפתק שקיבל אם היה סולח או לא; שלב ד' – דיון על הקושי לשכוח ולסלוח

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

ספרות עולם - מפגש עם ספר, חינוך לשוני
מגוון הצעות למפגשים מונחים עם ספרי קריאה מספרות העולם (ספרות מתורגמת). מפגש עם ספר מזמן חוויה ספרותית והנאה רגשית. המגמה היא לעורר בתלמידים רצון לקרוא עוד
יום העצמאות בחינוך הלשוני
ביחידה זו התלמידים מתנסים במגוון מיומנויות: האזנה, קריאה והבנה, פיתוח אוצר מילים וכתיבה
יום ירושלים בחינוך הלשוני
פנים רבות לירושלים- בשירה בספרות ובמקורות. מגון פעילויות של קריאה, כתיבה, דיבור והאזנה על ירושלים.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.