דלג אל

הצהרת נגישות

יום כיפור בספרות

יום כיפור בספרות

"...אֲנִי מְבַקֶּשֶׁת סְלִיחָה מִשְּׁאֵלוֹת גְּדוֹלוֹת עַל תְּשׁוּבוֹת קְטַנּוֹת" (ויסלבה שימבורסקה).

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}

אני מוכן, יהודה אטלס (כיתות א-ב)

פעילות כתיבה ודיון:

שלב א' – אפשר לבקש מהתלמידים לכתוב בצורה אנונימית על מעשה שעשו ושהם צריכים לבקש עליו סליחה
שלב ב' – כל טור יחליף את הפתקים שכתב עם הפתקים של הטור הסמוך
שלב ג' – כל תלמיד יכתוב על הפתק שקיבל אם היה סולח או לא; שלב ד' – דיון על הקושי לשכוח ולסלוח

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

מבנה המילים בעברית, חינוך לשוני
ביחידה זו התלמידים לומדים על המילים ועל הרכיבים הבונים אותן: שורשים, תבניות ונטיות
הסיפור העממי, ספרות
סיפורי עם משקפים את מורשתו התרבותית של עם. מאפיינים שונים ודומים בסיפורי עם של עמים שונים, מלמדים על אופיין של תרבויות שונות
כותבים תיאור, חינוך לשוני
ביחידה פעילויות העוסקות בכתיבת טקסטים מסוג תיאור, טקסטים המתייחסים לתכונותיהם של אובייקטים במרחב
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.