פעילויות המיועדות להפגת מתחים ולרגיעה. הפעילויות מתאימות כהכנה רגשית וקשבית ללמידה וגם להפוגות בין פעילויות למידה. הפעילויות המוצעות מגוונות ומשלבות שיח רגשי, כתיבה, האזנה למוסיקה, תנועה ויצירה.
למידה בחירום
חזרה
חזרה לראש הדף
רגיעה והפגת מתחים
חזרה לראש הדף
הוראה מקרוב ומרחוק בשעת חירום
- השוקולד, יחידת הוראה מקוונת לקידום אוריינות קריאה
- מפגש עם שיר, משיריה של יעל קלו־מור
יחידת הוראה העוסקת בשיריה של המשוררת יעל קלו־מור. היחידה כוללת מפגש עם שלושה משיריה והצעות לפעילויות: השיר "תוף בגוף" מתאים להוראה בכיתות א-ב; השיר "הענק שלי" מתאים להוראה בכיתות ג-ד והשיר "אינספור" מתאים להוראה בכיתות ד-ו. - "אי של הבנה"
יחידת הוראה המבוססת על התוכנית "אי של הבנה" והותאמה להוראה בשעת חירום. התוכנית מיועדת לכיתות ג-ד. באדיבות: פרופ' תמי קציר וצוות החוג ללקויות למידה, אוניברסיטת חיפה. - אור, ערכה פדגוגית-רגשית, חלק ב
- אור, ערכה פדגוגית-רגשית, חלק א
- לנווט עם "עלמא"
- חדשות לילדים, "חדשות הילדים של ישראל" - כל המשדרים
- חדשות לילדים - מה זה "חרבות ברזל"
- "קריאה מהנה!"
תוכנית הוראה המיועדת לקידום מיומנויות שטף קריאה בזיקה להבנת הנקרא. התוכנית כוללת תלקיט טקסטים מסוגות שונות ופעילויות המשלבות שיח, חקירה ומשחק לקידום מיומנויות הקריאה. תהליכי ההוראה בתלקיט עוצבו כך שיתמכו במסוגלות התלמידים לקרוא ולחוות הצלחה בקריאה, ושיעוררו הנעה לקריאה והנאה מקריאה. התוכנית מתאימה לתלמידי כיתות ב-ד שרכשו את הקריאה אך לא ביססו את מיומנות שטף הקריאה.
כתבי עת לילדים
אולי תתעניינו גם ב...
"זרעי קיץ"
תוכנית פדגוגית לקידום הלמידה השפתית והאוריינות במסגרת בית הספר של החופש הגדול
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!